skip to main content

Ορίστηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Μυλοποτάμου

Στον ορισμό των νέων Αντιδημάρχων, με θητεία από 1.01.2024 έως και 30.06.2026 προχώρησε με απόφαση του ο νέος Δήμαρχος Μυλοποτάμου, κ. Γεώργιος Κλάδος. Η σχετική απόφαση αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε, ως Αντιδήμαρχοι του Δήμου Μυλοποτάμου ορίζονται οι κάτωθι:

  1. Τον κ. Μιχόπουλο Δημήτριο του Διονυσίου καθ’ ύλην  Αντιδήμαρχο Οικονομικών  και Παιδείας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
  • Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα: των προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας – Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων Φορολογητέας Ύλης,  Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου-Διπλογραφικού.
  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και τον έλεγχο όλων των λειτουργικών  τμημάτων Παιδείας-Δια Βίου Μάθησης
  • Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα Συλλογικά όργανα του δήμου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων. 
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
  • Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του, καθώς και των βεβαιωτικών καταλόγων πλην των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής δαπανών.

 

  1. Τον κ. Βουκάλη Ιωσήφ του Εμμανουήλ καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Ποιότητας Ζωής και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Χρήσεων Γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών , Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου –Γραμματείας.
  • Θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για τη μετατροπή του Δήμου  σε έξυπνο Δήμο με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών του.
  • Θέματα Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου
  • Θέματα Προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής των κατοίκων με τη συμμετοχή του Δήμου σε αντίστοιχα δίκτυα Ανταλλαγής πληροφοριών και τεχνογνωσίας.
  • Δράσεις για την προστασία των αδέσποτων ζώων
  • Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα Συλλογικά όργανα του δήμου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων. 
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
    • Την υπογραφή για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του.

 

  1. Τον κ. Λαδιανό Ζαχαρία του του Ιωάννη  καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτισμού, Τουρισμού, Αθλητισμού, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την Διοίκηση, οργάνωση και παρακολούθηση και έλεγχο της Διεύθυνσης Κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου
  • Την Διοίκηση, οργάνωση και παρακολούθηση και έλεγχο των τμημάτων Πολιτισμού, Μουσικής Παιδείας, Τουρισμού και Αθλητισμού του Δήμου.
  • Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων διευθύνσεων.
  •  Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
  • Την υπογραφή για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του.

 

  1. Τον κ. Νύκταρη Αστρινό του Ανδρέα  καθ΄ ύλην και κατά τόπον Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας του Πολίτη και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη και τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας του δημοτικού φωτισμού και του φωτισμού πλατειών και πάρκων όλης της εδαφικής περιφέρειας του δήμου.
  • Την ευθύνη και τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας των πάρκων και των παιδικών χαρών όλης της εδαφικής περιφέρειας του δήμου.
  • Την υπογραφή για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του.
  • Την εισήγηση των θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων διευθύνσεων. 
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.

 

Επιπλέον ο κ. Νύκταρης Αστρινός ορίζεται αρμόδιος για τη Δημοτική Ενότητα Γεροποτάμου και   του μεταβιβάζει  τις παρακάτω αρμοδιότητες

  • Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Δ.Ε. Γεροποτάμου της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων            
  • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Γεροποτάμου.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Γεροποτάμου.
  • Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις Δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Γεροποτάμου.
  • Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

  1. Τον κ. Καλυβιανάκη Εμμανουήλ του Γεωργίου καθ΄ ύλην και κατά τόπον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, και το μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την οργάνωση, διοίκηση και έλεγχο των λειτουργιών της πολιτικής προστασίας όλης της εδαφικής περιφέρειας  του Δήμου.
  • Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
  • Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου σε συνεργασία με τους προϊστάμενους των αρμόδιων διευθύνσεων.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Επιπλέον ο κ. Καλυβιανάκης Εμμανουήλ ορίζεται αρμόδιος για τις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα και Ζωνιανών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες.

  • Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων των Δ.Ε. Κουλούκωνα και Ζωνιανών της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων
  • Την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα & Ζωνιανών
  • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα & Ζωνιανών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα & Ζωνιανών
  • Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις Δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Κουλούκωνα & Ζωνιανών.
  • Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

  1. Τον κ. Ζερβό Μιχαήλ του Ιωάννη καθ΄ ύλη Άμισθο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη και λειτουργία της υπηρεσίας αποικοδόμησης στερεών αποβλήτων για όλη την εδαφική περιφέρεια του Δήμου.
  • Την εποπτεία και διαχείριση του στόλου οχημάτων και μηχανημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου
  • Την μελέτη και τον σχεδιασμό νέων συστημάτων καθαριότητας και ανακύκλωσης.
  •   Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
  • Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου σε συνεργασία με τους προϊστάμενους των αρμόδιων διευθύνσεων.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.

 

  1. Τον κ. Παπαδάκη Βασίλειο του Κωνσταντίνου  καθ΄ ύλη Άμισθο Αντιδήμαρχο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού για τα θέματα του Πρωτογενούς τομέα ( Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας & Αλιείας), και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
  • Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου σε συνεργασία με τους προϊστάμενους των αρμόδιων διευθύνσεων.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.

 

 Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μιχόπουλος Δημήτριος  του Διονυσίου, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.