skip to main content

ΕΠΑΛ Γαράζου

Ο Δήμος Μυλοποτάμου εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του καθώς παρά τις συνεχόμενες εκκλήσεις προς την πολιτική ηγεσία και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, συνεχίζεται η υπολειτουργία του ΕΠΑΛ Γαράζου λόγω υποστελέχωσης σε εκπαιδευτικό προσωπικό στις βασικές επαγγελματικές ειδικότητες του σχολείου.

Σχετικές επιστολές εστάλησαν τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, ωστόσο, παρά του ότι βρισκόμαστε ήδη λίγο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, υπολείπονται  δύο γεωπόνοι και ένας ηλεκτρολόγος για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του σχολείου.

Ο Δήμαρχος Μυλοποτάμου κ. Δημήτρης Κόκκινος μέσα από τις επιστολές και τις παρεμβάσεις του έχει τονίσει, ότι το σχολείο αντιμετωπίζει σοβαρό ζήτημα με τη λειτουργία του καθώς το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει φροντίσει για την κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών που απαιτούνται για τις βασικές ειδικότητες εκπαίδευσης. Επισημαίνει δε προς πάσα αρμόδια Αρχή και υπηρεσία, ότι είναι απολύτως αναγκαίο να διοριστούν, άμεσα, ένας ηλεκτρολόγος και δύο γεωπόνοι για να μην χαθεί η χρονιά για τους μαθητές, οι οποίοι έχουν επιλέξει το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Υπενθυμίζεται, ότι το Επαγγελματικό Λύκειο Γαράζου, λειτουργεί στον ορεινό Μυλοπόταμο από το 2007 προκειμένου να ανταποκριθεί στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες επαγγελματικής εκπαίδευσης για τους ενδιαφερόμενους μαθητές από τους Δήμους Μυλοποτάμου και Ανωγείων.

Το σχολείο στεγάζεται σε σύγχρονο εκπαιδευτικό σχολικό συγκρότημα αλλά βιώνει την παντελή εγκατάλειψη από το Υπουργείο Παιδείας, που δεν έχει μέχρι σήμερα ανταποκριθεί στις ανάγκες ίδρυσης των ειδικοτήτων που ζητούν οι μαθητές του Μυλοποτάμου και κάθε χρόνο είτε καθυστερεί δραματικά είτε δεν διορίζει τον απαιτούμενο αριθμό εκπαιδευτικών.

Τονίζεται, ότι η λειτουργία του συγκεκριμένου σχολείου καλύπτει σοβαρές και σημαντικές ανάγκες του τομέα παιδείας στον Μυλοπόταμο και απαιτείται από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τους τοπικούς υπηρεσιακούς παράγοντες να ανταποκριθούν στην ευθύνη τους απέναντι στους μαθητές των ορεινών χωριών του Μυλοποτάμου, που έχουν ίσα δικαιώματα στη γνώση και στην εκπαίδευση.