Ορισμός Αντιδημάρχων από 01/01/2024-30/06/2026
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Πέραμα
Ταχ. Κώδ.: 74052
Τηλέφωνα: 28343 40351
FAX: 28340 22913
Email: Perama1@otenet.gr
Πληροφορίες: Μ. Μανουσογιωργάκη
Πέραμα 03 / 01 / 2024
Αρ. Απόφ. 5
Αρ. Πρωτ. 5
ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχων»
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ
Έχοντας υπόψη :
- Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Νόμου του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄87), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκηση και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄87), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει
- Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: Ορισμός Αντιδημάρχων
- Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει
- Την ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας του δήμου Μυλοποτάμου
- Το γεγονός ότι στο Δήμο Μυλοποτάμου μπορούν να ορισθούν πέντε (5) Έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δυο (2) άμισθοι(Εγκύκλιος 1333/110822/27.12.2023
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, ως Αντιδημάρχους του Δήμου Μυλοποτάμου, εντός της τρέχουσας Δημοτικής περιόδου, δηλαδή από 01-01-2024 μέχρι 30-06-2026 και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
- Τον κ. Μιχόπουλο Δημήτριο του Διονυσίου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Παιδείας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα: των προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας – Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων Φορολογητέας Ύλης, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου-Διπλογραφικού.
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και τον έλεγχο όλων των λειτουργικών τμημάτων Παιδείας-Δια Βίου Μάθησης
- Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα Συλλογικά όργανα του δήμου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του, καθώς και των βεβαιωτικών καταλόγων πλην των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής δαπανών.
- Τον κ. Βουκάλη Ιωσήφ του Εμμανουήλ καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Ποιότητας Ζωής και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Χρήσεων Γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών , Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου –Γραμματείας.
- Θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για τη μετατροπή του Δήμου σε έξυπνο Δήμο με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών του.
- Θέματα Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου
- Θέματα Προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής των κατοίκων με τη συμμετοχή του Δήμου σε αντίστοιχα δίκτυα Ανταλλαγής πληροφοριών και τεχνογνωσίας.
- Δράσεις για την προστασία των αδέσποτων ζώων
- Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα Συλλογικά όργανα του δήμου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την υπογραφή για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του.
- Τον κ. Λαδιανό Ζαχαρία του του Ιωάννη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτισμού, Τουρισμού, Αθλητισμού, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την Διοίκηση, οργάνωση και παρακολούθηση και έλεγχο της Διεύθυνσης Κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου
- Την Διοίκηση, οργάνωση και παρακολούθηση και έλεγχο των τμημάτων Πολιτισμού, Μουσικής Παιδείας, Τουρισμού και Αθλητισμού του Δήμου.
- Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων διευθύνσεων.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την υπογραφή για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του.
- Τον κ. Νύκταρη Αστρινό του Ανδρέα κατά ύλη και κατά τόπον Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας του Πολίτη και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την ευθύνη και τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας του δημοτικού φωτισμού και του φωτισμού πλατειών και πάρκων όλης της εδαφικής περιφέρειας του δήμου.
- Την ευθύνη και τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας των πάρκων και των παιδικών χαρών όλης της εδαφικής περιφέρειας του δήμου.
- Την υπογραφή για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του.
- Την εισήγηση των θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου συνεργασία με τους προϊσταμένους των αρμόδιων διευθύνσεων.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Επιπλέον ο κ. Νύκταρης Αστρινός ορίζεται αρμόδιος για τη Δημοτική Ενότητα Γεροποτάμου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Δ.Ε. Γεροποτάμου της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
- Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Γεροποτάμου.
- Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Γεροποτάμου.
- Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις Δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Γεροποτάμου.
- Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Τον κ. Καλυβιανάκη Εμμανουήλ του Γεωργίου κατά τόπον και κατά ύλη Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, και το μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την οργάνωση, διοίκηση και έλεγχο των λειτουργιών της πολιτικής προστασίας όλης της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου.
- Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
- Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου σε συνεργασία με τους προϊστάμενους των αρμόδιων διευθύνσεων.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Επιπλέον ο κ. Καλυβιανάκης Εμμανουήλ ορίζεται αρμόδιος για τις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα και Ζωνιανών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες.
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων των Δ.Ε. Κουλούκωνα και Ζωνιανών της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
- Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων
- Την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα & Ζωνιανών
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα & Ζωνιανών.
- Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις Δημοτικές Ενότητες Κουλούκωνα & Ζωνιανών
- Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις Δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Κουλούκωνα & Ζωνιανών.
- Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Τον κ. Ζερβό Μιχαήλ του Ιωάννη καθ΄ ύλη Άμισθο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την ευθύνη και λειτουργία της υπηρεσίας αποικοδόμησης στερεών αποβλήτων για όλη την εδαφική περιφέρεια του Δήμου.
- Την εποπτεία και διαχείριση του στόλου οχημάτων και μηχανημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου
- Την μελέτη και τον σχεδιασμό νέων συστημάτων καθαριότητας και ανακύκλωσης.
- Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
- Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου σε συνεργασία με τους προϊστάμενους των αρμόδιων διευθύνσεων.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Τον κ. Παπαδάκη Βασίλειο του Κωνσταντίνου καθ΄ ύλη Άμισθο Αντιδήμαρχο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού για τα θέματα του Πρωτογενούς τομέα ( Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας & Αλιείας), και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
- Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητας του στα συλλογικά όργανα του Δήμου σε συνεργασία με τους προϊστάμενους των αρμόδιων διευθύνσεων.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μιχόπουλος Δημήτριος του Διονυσίου, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.
Η παρούσα να δημοσιευτεί και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ