skip to main content

Αποστολή αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο (SMS)

Ο Δήμος Μυλοποτάμου έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο μέσω SMS.

Ο Δημότης (ο οποίος είναι εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του Δήμου) μπορεί να υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>KO<κενό>[το αιτημά του].

Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΚΟ πρόβλημα στο οδόστρωμα στο Γαράζο

Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος. Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα ειδοποιηθεί με SMS.

Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την Ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>KO1<κενό>[τον κωδικό αιτήματός του].

Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ KO1 39722

Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>KO1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματός του].